sábado, 22 de noviembre de 2008

unha cousa máis...

pra tervos ben informad@s.

pois si, houbo moita xente que me suxeriu a ideia de crear un blog e como me estou convertindo nunha experta (e nunha friki) do internet e das súas ferramentas pois, veña! unha cousa máis...

supoño que estes primeiros pasos irán con erros, pero a medida que vaia coñecendo o funcionamento do blog seguro que vos podo achegar cousiñas interesantes que nos axuden a coñecer un pouco máis este país.

e nada máis,
a comezar.

2 comentarios:

Unknown dijo...

kaixo ainhoa: ya lo siento por no haberte contestado antes ha todos ltus mensajes pero he tenido una semana un poko liada. que envidia da leer todo lo que cuentas, seguroq ue estas disfrutando mogollon. ane ya me comento de ir algun dia a nikaragua para poder juntarnos contigo, a mi me encantaria pero no se como andare de dinero asiq ue ya te ire contando mas adelante. el viernes operamos a los gatos para capalor los pobres estuvieron todo el dia con el culo super dormido. no se si te conte pero me he cortado el pelo mogollon ya te voy a mandar al gmail una fotico para que veas como me keda, a mi ya me gusta pero todabi ano me hago a la idea. que tal lleves la morriña?? me imagino que dias mejores y otr peores no?. no se si este mensaje te llegara porque estos de los blog yo no entiendo nada de nada pero bueno aunque sea pruebo sino ya me explikaras como funciona. bueno me tengo que marchar haber si comememos. un muxu mu grande y a dissfrutar que te lo mereces. haber si otro dia cuando vuelvas a gasteiz podemos estar mas tiempo juntas que la ultima vez por una cosa y otra al final casi no pudimoa hablar.
muxutxux oso ondo pasa ta laster arte. amalur

Anónimo dijo...

XENIAL AINHOA!!!!! así me gusta, unha friki máis a isto de internet... Seguiréi as túas aventuras ansiosa... Eu teño que aprender un pocuco máis sobre os blog para ver qué cousas podo meter a maiores, como blogs amigas e demais..

Un bico dende a India e coidate moito pequecha!
Helena, Vilanovaaaaaaaaa